Projekty

Teatr Nikoli działa na wielu płaszczyznach artystycznych, tworząc autorskie programy
i inicjatywy dla odbiorców w zróżnicowanych grupach wiekowych. Dzięki otwartej formie, która zachęca widzów do artystycznej aktywności każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszymi projektami.

Artystycznie Wyedukowani

Projekt obejmuje repertuar spektakli, stworzonych z myślą
o młodych widzach, których celem jest edukowanie
i wychowanie poprzez sztukę.
Teatr Nikoli Lolita dolly
SPEKTAKLE DLA DZIECI

Autorytet, który łączy

Ideą filmu jest odbudowanie i wzmocnienie
w naszym społeczeństwie roli autorytetu.
Film jest metafizyczną opowieścią o autorytecie,
w którym ciało, ruch, akrobatyka i pantomima
są głównymi środkami wyrazu.
Teatr Nikoli Swinging Charleston
FILM

VIII Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych w Sztumie

Teatr Nikoli był współorganizatorem festiwalu, a
Mikołaj Wiepriew wystąpił jako dyrektor artystyczny.
Sztum 2018.
Teatr Nikoli Impresario
FESTIWAL

Zajrzyj do teatru

Jest to cykl wydarzeń mających na celu upowszechnienie działań teatralnych oraz popularyzowanie aktywności kulturalnej wśród grupy senioralnej.

„Zajrzyj do teatru" proponuje bezpośrednie spotkanie z teatrem i zmniejsza dystans spowodowany niskim uczestnictwem w wydarzeniach teatralnych oraz wprowadza dobre nawyki kulturowe.
Teatr Nikoli Swinging Charleston
SPEKTAKLE DLA SENIORÓW

Mim Festival

Festiwal był dedykowany twórczości słynnego Marcela Marceau i prezentował różne odmiany pantomimy.
Organizowany przez Teatr Nikoli w Krakowie 2013r.
Teatr Nikoli Impresario
FESTIWAL

Terapia Przez Śmiech

Wspólnie z polsko-francuską Fundacją EquiLibre
Teatr Nikoli był pomysłodawcą i realizatorem projektu „Terapia przez śmiech" (1992-2002) przedstawianego w Polsce, Francji, Macedonii, Palestynie i Azerbejdżanie.
Teatr Nikoli Swinging Charleston
#Teatr.Nikoli
© 2020 Teatr Nikoli - All right reserved.
Teatr Nikoli
Kontakt
(+48) 12 655 62 26
(+48) 603 886 792
teatr@nikoli.pl
© 2020 Teatr Nikoli - All right reserved.